tirsdag 6. oktober 2015

CAS julekort

I dag har jeg hatt mitt første innlegg på bloggen til Scrappegarasjen, og jeg viste frem et par CAS julekort som inspirasjon til den pågående utfordringen vi har nå; gull, sølv, glitter eller bling.
.

Det første er i str. 6 1/2" x 4 1/2"





Det neste er i str. 7" x 5"




De fleste produktene jeg har brukt kan kjøpes i nettbutikken til Scrappegarasjen.

Har du lyst til å se hva jeg og de andre DT'ene i Scrappegarasjen blogger om, så ta en titt i bloggen til Scrappegarasjen.

Ha en super dag!

Jeg er med på flg. utfordringer med det øverste kortet:

Kreativ scrapping - Utfordring 10 lag på lag

2 kommentarer:

  1. Så nydelige CAS kort, rene og stilfulle
    og så kjekt at jeg fant deg i bloggverden, ha en forsatt fine dag:)
    klem Bente:)

    SvarSlett
  2. Veldig flott kort!
    Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår hos Kreativ Scrapping!

    DT Linda :)

    SvarSlett