torsdag 14. mars 2019

Konfirmasjon

Våren er konfirmasjonstid for mange av våre flotte ungdommer. Da er det alltid godt å ha noen kort klare.

Jeg vil vise noen konfirmasjonskort jeg lagde på Papirfesten i Stavanger sist helg. Veldig kjekt å treffe likesinnede, med påfyll av inspirasjon. Jeg har brukt litt glittermaling og en stensil på mønsterarket på det første kortet for å få litt mer struktur.


Kort og Godt - mønsterark Retro blå
Kort og Godt - stempel M-412
Kort og Godt - bling BE106 diamant
Kort og Godt - Pyntegren m krystaller grønn
Kort og Godt - pyntebær PB242 5mm grønn
Kort og Godt - Blomst rose 15mm lys turkis
Bazzill White
Bazzill Blackberry swirl
Tim Holtz - Shifter stensil
Cosmic Shimmer - Glitter Kiss, Ice blue



Jeg lagde noen tilsvarende i andre farger også, hvor jeg har brukt de samme tingene bortsett fra fargen på pynten og papir fra Papirdesign. I tillegg har jeg brukt de nye pyntebærene som kommer i butikken snart fra Kort og Godt:




Papirdesign - mønsterark Sveve høyt - vårstemning
Papirdesign - mønsterark Rosa på ball - vårstemning

Kort og Godt - pyntebær

Du finner disse produktene hos Scrappegarasjen

Ha en flott dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar